Veel gestelde vragen
1 De meeste klanten wilden weten:
1.1 Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?


Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! 

 Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij de De Behangwinkeier binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden.  Om alles in goede banen te leiden zijn er wel enkele simpele procedures.

 Aanmelden retourzending 

Als je een product wilt retourneren stuur dan een mailtje naar klantenservice@debehangwinkelier.nl met daarin het volgende:

 - Titel: Retour Product

- Ordernummer + product

- Reden van retour

- Gewenste oplossing (geld terug of nieuw product)

Wij zullen je dan op werkdagen binnen 48 uur een mail terugsturen met daarin beschreven hoe je het product het beste kunt retourneren voor een snelle afwikkeling. Dan zorgen we ervoor dat je binnen enkele dagen je geld terug hebt of er wordt een vervangend product opgestuurd. 

1.2 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, al is die wel verzonden.

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat je bestelling al meer dan twee werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

1.3 Mogen teveel bestelde rollen terug gestuurd worden?

Bij de Behangwinkelier mogen teveel bestelde rollen uiteraard terug gestuurd worden. Bij onze staat service voorop. De behangrol dient wel in de verpakking te zitten en de verzendkosten zijn voor uwzelf. 

Als er nog vragen zijn kunt u altijd contact opnemen met tel: 085 060 30 50 

Wil jij geen enkele aanbieding missen?

Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!